Valoarea tichetelor de masă ar urma să crească de la 30 de lei, la 35 sau chiar 40 de lei, începând cu 1 iulie, a propus ministrul Finanțelor într-o întâlnire cu reprezentanții sindicatelor și patronatelor la care a luat parte și premierul Nicolae Ciucă.

Acesta a participat la reuniunea Consiliului Naţional Tripartit pentru Dialog Social.

Întâlnirea a avut loc în contextul modificărilor şi completărilor la Legea nr. 367/2022 privind dialogul social şi Legea nr.53/2003 – Codul muncii precum şi a Ordinului pentru stabilirea valorii nominale a tichetelor de masă.

Ministrul Finanţelor a prezentat propunerea de a mări cuantumul acestora la 35 de lei sau la 40 de lei, noua valoare urmând să se aplice de la 1 iulie. Propunerea urmează a fi analizată de organizaţiile patronale.

În cadrul reuniunii, s-au dezbătut și propunerile organizaţiilor sindicale de modificare şi completare a Legii privind Dialogul Social.

În urma discuţiilor, premierul Ciucă a dispus ca, până la data de 15 mai, Consiliul de Dialog Social de la Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale să agreeze formula finală pentru viitorul cadru normativ.

Foto: Guvernul României